Plagijavimas reklamoje: kūrybinio mąstymo trūkumas ar perpildytos rinkos pasekmė?

Ieva Valivonytė (Vilniaus Gedimino technikos universitetas, Lithuania)

Abstract


Straipsnyje nagrinėjama dažnėjančio plagijavimo reiškinio lietuviškose reklamose problema, pateikiamaplagijavimo sąvokos apibrėžtis ir atsiradimo priežastys, supažindinama su reklamos agentūrų vykdomoskūrybinės veiklos procesais, užsienio šalių šioje srityje patirtimi. Pateikiami išanalizuoti lietuviškų reklamosagentūrų kūrybinio proceso ypatumai kuriant reklamines kampanijas ir įvardyti veiksniai, lemiantys plagijavimoatsiradimą.Šis darbas supažindina su lietuviškų reklamos agentūrų kūrybinio proceso ypatybėmis, plagijavimo atvejais,kūrybinio mąstymo trūkumo priežastimis ir šios problemos sprendimo būdais. Taip pat su perpildytos reklamosrinkos padėtimi ekonominės krizės metu ir pagrindiniu veiksniu, lemiančiu plagijavimo atsiradimą – konkurencinekova tarp įvairaus verslo šakų, kuri reikalauja kūrybiškumo kuriant verslą ir tam tikrą produkciją.

Article in: English

Article published: 2013-10-03

Keyword(s): autorių teisės; ekonominė krizė; intelektinė nuosavybė; kūrybiškumas; kūrybos procesai; perpildyta rinka; plagijavimas; reklamos agentūra.

DOI: 10.3846/cpc.2013.13

Full Text: PDF pdf

 

Cited-By

1. ENVIRONMENTAL DISCOURSES AND THE QUESTION OF CREATIVE ENVIRONMENT IN A CITY
Tomas KAČERAUSKAS
JOURNAL OF ENVIRONMENTAL ENGINEERING AND LANDSCAPE MANAGEMENT  vol: 24  issue: 2  first page: 108  year: 2016  
doi: 10.3846/16486897.2016.1141097



Coactivity: Philosophy, Communication / Santalka: Filosofija, Komunikacija ISSN 2029-6320, eISSN 2029-6339
This work is licensed under a
Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 License.